طراحی دکوراسیون

مدل میز تلویزیون

نوشته شده توسط goldengap

چند مدل میز Tv شیک و لاکچری

میزتلوزیون

اگر به دکوراسیون و چیدمان خانه خود اهمیت میدهید، پس میدانید که وقتی تلویزیون زیبایی میخرید مسلماً باید میز تلویزیون شیک و زیبایی هم تهیه کنید. در این نوشته تلاش شده نکات مهم هنگام خرید میز تلویزیون به شما ارائه شود.  پس پیشنهاد میکنیم قبل از خرید این نکات مهم خرید میز تلویزیون را بخوانید.

راهنمای خرید میز تلوزیون

لوازمی که به منزل اضافه میکنیم می‌تواند روی زیبایی و چیدمان کل خانه تاثیر مثبت یا منفی بگذارد. برای اینکه میز ال سی دی LCD یا میز ال ای دی LED شما دکوراسیون کلی منزل شما را زیباتر کند، به نکات زیر دقت کنید.

اندازه میز تلویزیون: انتخاب میزی با اندازه و ابعاد مناسب یکی از قدم های مهم خرید میز تلویزیون است. اندازه صفحه تلویزیون با اینچ مشخص میشود. قبل از خرید میز، طول تلویزیون را به سانتیمتر اندازه بگیرید. هیچ وقت نباید به سراغ میز تلویزیون با طول کمتر از تلویزیونتان بروید؛ اما سعی کنید هیچ وقت هم میزی برای تلویزیونتان نخرید که درست هم اندازه آن باشد. حالت استاندارد این است که طول میز از هر دو طرف حدود 10 سانتیمتر بزرگتر از طول تلویزیون باشد. این نکته را به خاطر داشته باشید که هر چقدر اندازه میز تلویزیون بزرگتر و در عین حال متناسب باشد، دکوراسیون شما زیباتر و شیک تر به نظر میرسد.

جنس میز تلویزیون: قیمت انواع میز تلویزیون با توجه به جنس و امکانات آن متفاوت است. جنس های جدید و روز بازار میز تلویزیون چوبی و میز تلویزیون ام دی اف است که در عین شیک بودن، به مرور زمان کمتر خسته کننده میشوند، برای مثال میز تی وی TV چوبی نسبت به میز تی وی ام دی اف کیفیت بالاتری دارد و دوامش هم بیشتر است؛ اما قیمت خیلی بالاتری هم دارد. اگر به دنبال خریدی بصرفه و انتخاب میز تلویزیون مناسب هستید میز تلویزیون ام دی اف MDF انتخاب خوبی برای شماست. ام دی اف MDF در عین دوام بالا، بسیار مستحکم و مقاوم است.

گلدن گپ با فراهم کردن مدل‌ های بسیار متنوع از این جنس، انتخاب را برایتان ساده تر کرده. 

رنگ میز تلویزیون: میخواهید میز تلویزیون شیک و زیبایی داشته باشید؟ پس باید به رنگ محیط در محل قرار گیری دقت کنید. یکی از نکات اولیه قبل از خرید، تعیین جای تلویزیون است. این کار به شما کمک میکند تا بدانید میز تلویزیون قرار است در کنار کدام وسایل و کدام رنگ ‌ها قرار بگیرد. پس میتوانید رنگی را انتخاب کنید که به دکوراسیون و وسایل اطراف میز بیاید. به خاطر داشته باشید که اجباری نیست که رنگ ‌ها دقیقا عین هم باشند. رنگ ‌های هم‌ خانواده و مکمل انرژی بیشتری به محیط میدهند. برای مثال پس حتما به رنگ تلویزیونتان هم دقت داشته باشید تا هرگز میز تلویزیون ام دی اف سفید را برای تلویزیون مشکی انتخاب نکنید!

مدل میز تلویزیون: مانند تمام محصولات دیگر مدل میز تلویزیون ها هم در سبک ها و دسته ‌بندی‌ های مختلف قرار میگیرند. یکی از این دسته‌ بندی‌ ها دکوراسیون کلاسیک است. پس باید به این نکته هم توجه داشته باشید به اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک است باید به سراغ میز تلویزیون کلاسیک بروید تا دچار تضاد در دکوراسیون منزل خود نشوید. در مقابل، دکوراسیون مدرن قرار دارد پس چنانچه دکوراسیون شما در این سبک است حتما از میز تلویزیون مدرن برای خانه خود استفاده کنید.میز تلویزیون پشت دار یکی دیگر از انواع میز تلویزیون است که همراه با فضا سازی کامل برای پشت میز تلویزیون، در اطراف فضا هایی برای وسایل دکوری و تزئینی در نظر گرفته شده توجه به رنگ این میز و امکان فیکس شدن امن آن مسائلی است که باید در نظر بگیرید.

چندمدل میز تلویزیون👇🏻

درباره نویسنده

goldengap

دیدگاهتان را بنویسید